Klachtenprocedure
Alle feedback is welkom
Mirian Rutten streeft ernaar om haar werkzaamheden uit te voeren naar volledige tevredenheid van haar cliënten. Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn, dan hoor ik dit graag. Jouw input kan ik gebruiken om mijn dienstverlening verder te verbeteren. Je kunt je opmerkingen of tips mailen naar info@mirianrutten.nl. Bellen of appen kan natuurlijk ook: 06 - 51 17 54 20.
Klacht indienen
Wanneer de door mij geleverde begeleiding of zorg niet aan je verwachtingen heeft voldaan, dan hoor ik dat graag van je. Samen kunnen we zoeken naar een passende oplossing. Mail je klacht naar info@mirianrutten.nl. Ik geef je zo snel mogelijk een reactie, altijd binnen 5 werkdagen.
Nadat je je klacht hebt ingediend zal ik mijn best doen de klacht op te lossen. Mocht dit onverhoopt niet naar jouw tevredenheid gelukt zijn, dan kun je je klacht melden bij het Klachtenportaal Zorg. Zij zullen dan zorgen voor onafhankelijke bemiddeling.
Meer info vind je hier: https://www.mirianrutten.nl/media/pages/klachtenprocedure/32d76b10ef-1625925836/2021-klachtenreglement-wkkgz-kpz.pdf